Re: źle odmontowana partycja ntfs

Autor: Michal Kawecki (k_at_o2.pl)
Data: Wed 24 Sep 2003 - 13:28:49 MET DST

auriga <aurigaonet_at_WYTNIJTOpoczta.onet.pl> wrote:

> Nie mam nawet możliwosci wpisania jakiegokolwiek polecenia w prompcie.
> Po wciśnięciu R, dostaję komunikat "Sprawdzanie konfiguracji
> sprzętowej komputera" i blue screen z info o błędzie:
> STOP:0x00000024 (...)
> ntfs.sys - address ....

Masz więc dość poważny kłopot z systemem plików. Można byłoby spróbować
naprawy podpinając te dyski pod inny system, ale tu na przeszkodzie stoi
ten RAID :-(. Ja bym jednak zrobiłbym kopię danych, dopóki jest taka
możliwość.

Napisz mi jeszcze, czy Konsola wcześniej uruchamiała się bez problemów?
Bo generalnie, jeśli ma się inny kontroler dysków niż standardowe IDE,
to przy uruchamianiu Konsoli - na pytanie o dodatkowe sterowniki SCSI -
trzeba by podać jej te sterowniki (tzn. do kontrolera dysków) na
dyskietce.

--
M.
/odpowiadając zmień k na kkwinto/