Re: źle odmontowana partycja ntfs

Autor: aurigaonet_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 24 Sep 2003 - 19:03:40 MET DST

> Masz więc dość poważny kłopot z systemem plików. Można byłoby spróbować
> naprawy podpinając te dyski pod inny system, ale tu na przeszkodzie stoi
> ten RAID :-(. Ja bym jednak zrobiłbym kopię danych, dopóki jest taka
> możliwość.
>
> Napisz mi jeszcze, czy Konsola wcześniej uruchamiała się bez problemów?
> Bo generalnie, jeśli ma się inny kontroler dysków niż standardowe IDE,
> to przy uruchamianiu Konsoli - na pytanie o dodatkowe sterowniki SCSI -
> trzeba by podać jej te sterowniki (tzn. do kontrolera dysków) na
> dyskietce.
> [...]
Tak konsola chodziła wcześniej bez problemów. Ze sterownikami też nie było i
nie ma problemu. Szlag mnie tylko trafia że nie ma żadnego narzędzia które
widziałoby partycje ntfs'owe i umożliwiło odpalenie chkdsk. Gdzie są czasy
poczciwego nortonowego disc doctora :(
Chyba spróbuję jeszcze microsyfowego help desku, chociaż do tej pory nigdy w
niczym mi nie pomogli.

auriga