mustek 12000 sp plus problem z instalacją

Autor: Adam Sz (adam_s_z_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Wed 24 Sep 2003 - 13:45:05 MET DST

Jest to skaner scsi z dołączonym przez producenta kontrolerem scsi Domex dmx
3191d. Nie mogę zainstalować tego skanera. Tzn najpierw zainstalowałem
sterowniki do kontrolera scsi a potem do skanera. Ale system (win2k) nie
widzi skanera. Pry próbie skanowania z jakigoś programu graficznego dostaję
komunikat że kabel skanera nie jest podłączony (a jest). Skaner nie daje
znaku zycia, tak jakby nie było zasilania. Zasilacz sprawdziłem woltomierzem
jest sprawny. Byłbym wdzieczny za jakiekolwiek wskazówki.