Re: Obudowa - pytanie

Autor: Daniel_I (danielei_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 24 Sep 2003 - 09:01:54 MET DST

"Jozef" <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]

Racja - bo brakuje kilku centymetrów zaledwie...

Z tym może być problem, bo jeśli w sklepie nie będą mieli,
to trzeba będzie zamówić - a potem znów się okaże, że rzekomo
duża obudowa nie jest na prawdę tak duża, jak być miała.
Może ktoś potrafi wskazać producenta/nazwę czegoś,
co spełnia zakładane kryteria?

Poprzedni komputer miałem w całkiem fajnej obudowie o wysokości
80 cm - czyżby obecnie już takich nie produkowano?

--
Pozdrawiam, D.