Re: Śledź USB do płyty Abit AB-TX4 16-pinowy

Autor: Piotr :P (nospam_ppawelek_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 24 Sep 2003 - 09:00:14 MET DST

> Mam AB-TX5 - ze śledziem: wykorzystywany jest (prawie) tylko dolny rząd
> (w górnym są tylko ekrany, ale można by ich nie dać...)
> --

A może jakiś schemacik lub opis płyty na priva.
Byłbym bardzo wdzięczny, a tak przy okazji
- to skąd masz śledzia ??? Czy był przy płycie ???
Moja (dokładnie z pracy) płyta to w rzeczywistości klon Abita
z LuckyStar (o ile pamiętam - minęło kilka lat) i znalazłem do niej
w necie tylko prymitywny schemacik z którego dopiero
dowiedziałem się które łacze to USB (wygląda nietypowo - nieprawdaż)

pozdr. Piotr Pawełek
ppawelek<at>poczta.onet.pl