Re: Wiatrak na procku przyspiesza...

Autor: Arek Wołowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Wed 24 Sep 2003 - 09:07:30 MET DST

Witam.
VomitroN na pl.comp.pecet napisał(a):
> ....gdy tylko otwieram okna w windowsie lub przeskakuje midzy nimi
> ..Nie mowie juz nawet o czyms co wymaga zuzycia wiekszej ilosci
> pamieci.Gry odpadaja gdyz komp wiesza sie na kazdej po kilku
> minutach.
> Jaka moze byc tego przyczyna?
> Mainboard to ECS K7VZA proc Duron 850, 320 Mb RAM( 2 X 128,
> 1x64)
> Problem zaczal nasilac sie po zainstalowaniu Win XP
> Czy nowy BIOS cos da?
> A moze to jakas kosc "siedzi"?

Mam tę samą płytę, procek D900. Zmianę obrotów wiatraka też zanotowałem,
a dokładnie gdy jest bardziej obciążony to wiatrak troszke inaczej
"brzmi" :). Chyba mu siada troszkę napięcie gdy jest obciążony.
Kilka dni temu robiłem porządki. Zdjąłem chłodzenie z proca,
posmarowałem go od nowa, radiator przemyłem z kurzu, a wiatrak też
odkurzyłem i troszke smaru dałem :>. Teraz chodzi na 5 V, nieobciążony
ma temperaturkę poniżej 30 stopni (używam VCool'a).
U Ciebie sprawdziłbym pamięć, zasilacz, może z inną grafiką lub
sterownikami. Włączyć/wyłączyć ACPI. Ja używam winxp od ponad roku na
tym zestawie i nie miałem z nim żadnych problemów.

Pozdrawiam,
Wołek.

PS,
po zdjęciu radiatora i wyczyszczeniu rdzenia zauważyłem że jest
ukruszony, maluteńki uszczerbek na krawędzi. Procek chodzi bez problemu,
najwyraźniej taki mi włożyli do zestawu lub przy składaniu spierniczyli.

--
Wołek | wolek[at]pf.pl | www.wolek.prv.pl