EPSON LQ570 ESC P2

Autor: Slawomir Siudakiewicz (siudy_at_bezspamu.go2.pl)
Data: Wed 24 Sep 2003 - 09:04:25 MET DST

Witam
        Mam problem z w/w drukarka. Przeszukalem google i
strone Epsona niestety dalej nie wiem co sie dzieje. Otoz
gdy drukuje z DOS-a (ale golego nie spod Winowsow) , konsoli
RedHata czy tez wydruk probny wszystko jest OK. Natomiast w
momencie gdy chce wydrukowac cos z W2k lub 98 wydruk jest
tragiczny. Drukarka tylko co ktoras linie robi OK reszta ma
tak ze rozsowa znaki ale nie wszez tylko wzdluz (wstawia
linie np pod druga kreseczka w "F") Generalnie widac ze
literka jest cala tylko jakby zle poskladana. Nie bardzo
wiem jak to wytlumaczyc najlepszy by byl skan tych
osiagniec. Kombinowalem z ustawieniami przelacznikow ale cos
kulawo mi idzie. Moze ktos wie jak rozwiazac ten problem.

Pozdrawiam
Slawek Siudakiewicz
Zrodla/Wroclaw
siudy_at_bezspamu.go2.pl <-wytnij "bezspamu"
www.MagazynAkwarium.pl