Problem z nagrywarką (chyba)

Autor: Wookash (plukas_at_go2.pl)
Data: Tue 23 Sep 2003 - 14:08:33 MET DST

Witam !!!

Z góry przepraszam, jeśli NTG, ale trudno mi stwierdzić, czy to wina sprzętu
czy softu ...
A więc mój problem: mam dosyć starą nagrywarkę LG 12/8/32. Do nie dawna
wszystko było w porzadku, ale od jakiegoś miesiąca mam problemy z
nagrywaniem, tzn. w trakcie nagrywania opróznia się bufor i płyta do
wyrzucenia (nagrywarka nie ma ochrony zapisu). Przez jakiś czas zacząłem
nagrywać na 8x, ale po tygodniu i to było za szybko. Zrobiłem reinstalację
Windowsa XP i pierwsze nagrywanie poszło na 12x, drugie już dopiero na 8x
(tylko czekać kiedy nie pójdzie nawet na 4x).
Dodam, że defagmentację dysków robię regularnie, nie ma też znaczenia jakie
dane nagrywam i z którego dysku (konfiguracja poniżej). Używam Nero
5.5.10.20 i CloneCD 4.2.0.2. Czy to już koniec mojej nagrywarki ... Ma ktoś
może jakieś sugestie albo pomysły ?

Konfiguracja:
Duron 800
ECS K7VMA
320 RAM (32 dla zintegrowanej k.graf.)
HDD1 WDC 80GB
HDD2 Samsung 20 GB
CD-ROM LG 52x
CD-RW LG 12/8/32 CED-8120B (wgrany upgrade BIOS-u)
System: Windows XP PROF. + SP1

Pozdrawiam
Wookash