Re: VIVO w Radeonie (HIS) i GeForce - jakosc, stabilnosc?

Autor: Olek. (olek-2020_at_o2.pl)
Data: Tue 23 Sep 2003 - 17:51:40 MET DST

marcus075 wrote:

> hmmm- HIS robi jedne z lepszych kart graficznych na GPU ATi... także to
> tyćke dewiacja nie znać tej firmy (btw: interesujesz się informatyką, czy
> jesteś taki "kierowca niedzielny"?)

bycmoze i robi najlepsze ale od niedawna, a znam firme znam Ati od czasow Mach 2
:) bylo cos takiego przed laty, i nie obrazaj mnie tym niedzielnym kierowcą,
dobre i stabilne karty to byly Diammondy, ELSA, Number 9(No.9) czy jakos tak to
sie pisalo ;) ale to juz historia, od 2-3 lat pojawia sie tyle roznych dziwnych
firm ze jak ktos na codzien nie ma czasu czytac o tym wszystkim to moze nie znac
czegos takiego jak HIS, "przejechalem" sie juz na Pine, palit'ach mint'ach,
procomp'ach czy innych dziwnych firmach i dlatego pytam tutaj o te firme

> kolejna dewiacja z twojej strony: Gainward (karty tej firmy) wygrywają chyba
> wszystkie, niezależne, testy... takżę jest to jaki Sapphire tylko do
> nVidii:)

co ty tak z tymi dewiacjami?? wyglada na to ze sam masz jakis problem?;)

ze te karty wygrywaja to jeszcze nic nie znaczy, kupilem kiedys skaner Primax
ktory wygrywal wszystkie testy i co z tego, jak jakos skanow byla do bani,
szybkosc - nedzna, ale jakims cudem wygrywaly testy, sprzedalem go za 50% ceny i
kupilem Agfe i do dzis dobrze sie sprawuje a wcale nie byla duzo drozsza od tych
primax'ow
argument ze "wygrywa testy" juz od lat domnie nie przemawia,