Re: Restarty - jaka przyczyna?

Autor: Wojtas (womacomp_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 23 Sep 2003 - 17:43:34 MET DST

Witam
jak nie wiadomo o co chodzi to najlepiej zacząć od wgrania nowego biosu.
Dla płyt pracujących z AMD to zazwyczaj najlepsze lekarstwo.
Ale widzę że zaczęłoś się bawić w podkręcanie i jeśli wytrzymuje procesor to
wcale nie jest konieczne że wytrzymają ci pamięci lub karty np :graficzna.
Jestem przeciwny podkręcaniu i z praktyki wiem że najmniej problemów jest
wtedy gdy pracujemy na fabrycznych ustawieniach. Przy podkręcaniu zestawu
należy mieć pewność czy wytrzyma to reszta podzespołu.

Pozdrawiam
Wojtas
http://womacomp.republika.pl

Użytkownik "Krzysztof Lukaszewski" <kitluk_at_nospam-kitluk.net> napisał w
wiadomości news:bkpk74$8sb$1_at_atlantis.news.tpi.pl...