Odp: Mam problem z DMA na P3V-4X

Autor: Rycho (rycholek_at_wp.pl.TylkoBezSpamu)
Data: Tue 23 Sep 2003 - 17:26:22 MET DST

Użytkownik Agent CIA <agent.cia_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bkplj8$bdm$1_at_nemesis.news.tpi.pl...
> Mam płytę główną Asus P3V-4X z chipsetem Via Apollo Pro 133A. Mój system to
> Windows XP English (instalowanym z instalki z zintegrowanym SP1). Mam dwa
> dyski: jeden ATA/100, drugi ATA/133. Niestety pod XP, gdy ustawione jest na
> DMA to jest w obu przypadkach: Ultra DMA Mode 4, a powinno być odpowiednio
> Mode 5 i Mode 6. Nic nie daje instalowanie najnowszego VIA Hyperion 4 in 1
> (po zainstalowaniu nawet wersja standardowego sterownika się nie
> zmienia!!!!!!, tak jakby sterowniki nie były w ogóle instalowane. Próbowałem
> [...]
Witam,
a odkąd to VT82C596B na płycie P3V-4x obsługuje DMA100/DMA133 ???
max to ATA66, czyli Dma Mode 4 !!
http://www.thetechzone.com/reviews/motherboards/asus/p3v4x/page2.shtml

Pozdro..
  Rycho