Re: Skąd ściągnąć nielegalnego WinXP ?

Autor: PesTYcyD (pestycyd_at_wp.pl)
Data: Mon 22 Sep 2003 - 23:37:09 MET DST

> He he. Student prawa nie wie co to kradzież ??? Nie gniewaj się stary ale
> takim razie dalsza dyskusja z Tobą obraża moją inteligencje. Nie ma co,
> świat się kończy :)

Ciekawe czy studiujesz. Jezeli tak to zapewne wiele razy xerowales jakies
ksiazki, nawet nie w calosci, tylko jakis rozdzial. Czy zdajesz sobie sprawe
ze to tez kradziez?? A co masz zrobic w momecie, gdy dana ksiazka jest
dostepna w bibliotece, w ilosci jednej sztuki i nie ma gdzie jej kupic a ma
ja przeczytac caly rok. Ludzie wielokrotnie nawet, nie zdaja sobie sprawy z
tego ze lamia prawo. Ale szkodliwosc spoleczna jest niewielka. Wiedziales o
tym, ze wprowadzono przepis, ktory powoduje opodatkowanie wszystkich
nosnikow danych takich jak: CD, HD, kasety wideo i magnetofonowe, pamieci
flash, faxy, xera itd... A pieniadze trafiaja do jakiejs tam organizacji
artystow, w zwiazku z tym, ze nosniki te moga posluzyc do piracenia. Skoro
placi sie podatek od tego, to ja czuje sie usprawiedliwiony, poniewaz
zaplacilem za to. Czasy sie zmieniaja, dawniej ludzie nie mogli sobie
wyobrazic co to bedzie, jak kazdy bedzie mial wideo w domu i bedzie w stanie
nagrac film z tv a dzisiaj mamy internet i ogolny dostep do wszystkiego. I
zapominasz o jednym. Ile ludzi tyle zdan na dany temat przykladow masz wiele
kosciol vs Luter, RIAA vs 10 Letnia dziewcznka sciagajaca bajki, xerowane
ksiazki kontra wydawnictwa. I tak bedzie zawsze, beda procesy pokazowe,
ktore i tak niczego nie zmienia.