Re: radeon 9100 i 3d mark

Autor: Exar (exarch_at_interia.pl)
Data: Mon 22 Sep 2003 - 23:34:39 MET DST

Użytkownik "Przemek Prusik - przemaser" <przemas21_at_interia.pl> napisał w
wiadomości news:bkinq2$3ma$1_at_news.onet.pl...

> no wlasnie mam wersje se i za cholere nie moge przejsc juz drugiego
testu -
> car chase higf detal. na low jest normalnie. pojawia sie czarny ekran i
dwie
> cienkie pionowe linie. co moze byc tego przyczyna?
**
Mialem dokladnie ten sam klopot z Herculesem 9100. Postanowilem wymienic
karte na inny egzemplarz i nowa dziala bez problemu. Z tego co sie zdazylem
zorientowac i wyczytac wiele 9100 jest walnietych, powodem tego jest podobno
zasilanie. Niestety z tego co wyczytalem zmiana zasilacza nie zawsze pomaga.
Podejrzewam dlatego, ze powodem mzoe byc przegrzewanie sie gpu i awaryjny
"zwis". Obejrzalem dokladnie karte gdy mialem klopoty i jak pamietam, na
wadliwej warstwa kleju termoprzewodzacego byla gruba i widoczna. Na
poprawnie dzialajacej radiatorek z coolerem w miare rowno przylegaja do gpu.

--
Exar
"Hope is the first step on the road to disappointment"