Re: Zamrożenie ekranu + restart (podczas gier w wysokiej rozdz.)

Autor: levis (levis_at_poczta.onet.nospam.pl)
Data: Mon 22 Sep 2003 - 23:30:03 MET DST

> Pomijam ze kupowanie nowej plyty pod stary RAM to glupota...
RAM póki co jest stary bo nie mam funduszy (się dokupi na dniach), a kompa
jakoś trza było odpalić.

> ta plyta jest
> cholernie przestarzala...
Wiem, ale i tak lepsze to niż mój niedawny Pentium II 350MHz. A kasą
niestety się nie wypróżniam.

> Na poczatek radze ci sprawdzic ram. Pozycz od
> kogos inny i przetestuj... A co dalej... nie wiem. Moze zasilacz nie
> wyrabia? Ale raczej nie resetowalby kompa. A moze po prostu procek ci sie
> przegrzewa i przy danej temperaturze masz ustawiony w biosie restart?
O, za to dzięki. Popatrzę i posprawdzam. A jaki programik freeware polecisz
do przetestowania RAM-u?

Pozdro.

--
Levis