Re: Zamrożenie ekranu + restart (podczas gier w wysokiej rozdz.)

Autor: rodzyneck (rodzyneck_at_pop.e-wro.pl)
Data: Mon 22 Sep 2003 - 23:10:36 MET DST

> Kupiłem kilka nowych części a kilka wziąłem ze starego sprzętu i złożyłem
> sobie komputerek w następującej konfiguracji:
> - Athlon XP 2000+ (nowy)
> - ASRock K7VT2 (nowa)
> - ATI Radeon 9000 (nowa)
> - SDRAM 133MHz 128MB (stary)
> (plus DVD-ROM, CD-RW, flop itp.)

Pomijam ze kupowanie nowej plyty pod stary RAM to glupota... ta plyta jest
cholernie przestarzala... Na poczatek radze ci sprawdzic ram. Pozycz od
kogos inny i przetestuj... A co dalej... nie wiem. Moze zasilacz nie
wyrabia? Ale raczej nie resetowalby kompa. A moze po prostu procek ci sie
przegrzewa i przy danej temperaturze masz ustawiony w biosie restart?

pozdr.