Re: Pobrudzony proc pastą silikonową (srebrną)

Autor: Volcan Computers (volcan.computers_at_interia.olac.spam.na.zawsze.pl)
Data: Mon 22 Sep 2003 - 23:15:18 MET DST

> Wracając do proca to wpadłem na pomysł, że będę go czyścił dopiero wtedy
> jak/jeśli będę go sprzedawał osobno, bo tak skoro wszystko działa bez
zarzutów
> to nie ma chyba większego sensu żebym się za to zabierał.

No pewnie :) Mój posrebrzony Duron nie dość że ślicznie wygląda to jeszcze
super działa (2 razy go czyściłem a to srebrne cholerstwo i tak wygrało). A
musi dobrze działać bo jest "sercem" serwerka mojej sieci osiedlowej.

A co do tej szczoteczki - to delikatnie nią szoruj żeby czegoś nie pourywać.

Pozdrawiam :)

volcan