Re: Pobrudzony proc pastą silikonową (srebrną)

Autor: Voltage (voltage_at_f2virt.onet.pl)
Data: Mon 22 Sep 2003 - 22:08:02 MET DST

Okay, dzięki wszystkim za odpowiedzi. Procka wyczyszczę płynem do mycia naczyń
tak jak mi to poleca zrobić większość z Was. No i skorzystam z rady volcan'a i
do czyszczenia posłuży mi szczoteczka siostry :) Nie wiem jeszcze tylko,
której bo mam trzy siostry :)
Wracając do proca to wpadłem na pomysł, że będę go czyścił dopiero wtedy
jak/jeśli będę go sprzedawał osobno, bo tak skoro wszystko działa bez zarzutów
to nie ma chyba większego sensu żebym się za to zabierał.