Zamrożenie ekranu + restart (podczas gier w wysokiej rozdz.)

Autor: levis (levis_at_poczta.onet.nospam.pl)
Data: Mon 22 Sep 2003 - 22:27:35 MET DST

Cześć.
Kupiłem kilka nowych części a kilka wziąłem ze starego sprzętu i złożyłem
sobie komputerek w następującej konfiguracji:
- Athlon XP 2000+ (nowy)
- ASRock K7VT2 (nowa)
- ATI Radeon 9000 (nowa)
- SDRAM 133MHz 128MB (stary)
(plus DVD-ROM, CD-RW, flop itp.)

W 2D i 3D w niskiej rozdzielczości wszystko OK. W 3D w wysokiej
rozdzielczości (np. Unreal Tournament 1280x1024) i przy odtwarzaniu DVD w
1280x1024 po jakimś czasie (raczej krótkim) następuje chwilowe zamrożenie
ekranu i restart systemu (Windows 98SE).
Sprawdzałem paluchem radiator na Radeonie i jest gorący ale nigdy wcześniej
nie macałem żadnych radiatorów i nie wiem czy to jest normalka czy
przesadziłem z rozdzielczościami. Szkoda, bo w 1280x1024 Unreal chodzi bez
zarzutu i DVD też do czasu tego cholernego restartu. A może to wina procka
albo RAM-u???
Jeśli ktoś miał podobny problem i sobie z nim poradził to proszę o parę słów
wyjaśnienia.
A jeśli to wina przegrzewania się Radka to gdzie w polskiej sieci jest
stronka, która mi wyjaśni jak go wyekwipować żeby się tak nie grzał?
Dziękuję z góry za wszelką pomoc i pozdrawiam.

--
Levis.