Re: Skąd ściągnąć nielegalnego WinXP ?

Autor: Santana (santana2_at_op.pl)
Data: Mon 22 Sep 2003 - 22:08:07 MET DST

> Pszemol bezpodstawnie nazwał jednego z grupowiczów złodziejem,

Ale heca :) Gdzie sie człowiek nie obróci, tam Pszemol. Nie podejrzewałem go
jednak o udzielanie się w temacie silników od betoniarek :) Na pewnych
grupach chciałby uchodzić za guru od akwarystyki (zwłaszcza morskiej) ale
też nie za bardzo mu wychodzi :) Najwyraźniej człowiek trollem sie rodzi i
trollem umiera. Nawet troche mi go żal :(
Pozdrawiam