Re: Skąd ściągnąć nielegalnego WinXP ?

Autor: Jacek \ (plumpixjr_at_wp.pl)
Data: Mon 22 Sep 2003 - 21:29:46 MET DST

Użytkownik "Jacek "Plumpi"" <plumpixjr_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Witam!
>
> Jestem nowym na tej grupie i chciałem się w pierwszych słowach przywitać z
> wszystkimi.
>
> Jak w temacie. Skąd mógłbym ściągnąć albo załatwić Windowsa XP ?
> Podkreślam, że nie chodzi mi o kupno, tylko o załatwienie za darmo, ale
> pełną wersję.
>
> Pozdrawiam
> Jacek

   Chciałbym dokonać małego sprostowania do tego, co tu wcześniej napisałem,
ponieważ tak na prawdę jestem przeciwny piractwu oraz jego tolerowaniu.
W rzeczywistości nie interesuje mnie poszukiwanie nielegalnych kopii systemu
operacyjnego, gdyż używam legalnych kopii.
   Jednak na grupach dyskusyjnych pojawiają nieco dziwni ludzie, którzy
wyjeżdżając za granicę, zwłaszcza do Stanów, zmieniają swoje poglądy,
postępowanie i nastawienie do wszystkich Polaków. Pomiędzy Polakiem, a
złodziejem i bandytą stawiają znak równości. Jednym z takich osobników jest
Pszemol, który jak zdążyłem się zorientować znany jest także i na tej
grupie.
Jestem świadomy tego, że Polacy nie są idealni, ale uważam, że takie
stwierdzenia krzywdzą wiele osób, dla których uczciwość jest bardzo ważną
cechą.
   Pszemol bezpodstawnie nazwał jednego z grupowiczów złodziejem, ponieważ
ten pytał, gdzie może sprzedać silnik od betoniarki. Rozgorzała ostra
dyskusja, która podążyła zwyczajowo dla Pszemola w kierunku nielegalnego
użytkowania oprogramowania MS oraz tolerowania takiego stanu rzeczy przez
wszystkich Polaków. Dlatego postanowiłem zrobić ten eksperyment i udowodnić
mu, że nie ma racji. Jednak po odszukaniu wszystkich postów Pszemola na tej
grupie stwierdziłem, że to nie ma sensu, gdyż on jest niereformowalny.
Wydaje mi się, że on tego potrzebuje, aby usprawiedliwić swoją decyzję
wyjazdu do USA.
   Chciałbym zatem przeprosić wszystkich za niepotrzebne generowanie
zbędnego wątków i "Trollowanie".
Chciałbym podziękować za udział osobom, które utwierdziły mnię w
przekonaniu, że nie wszyscy Polacy są źli i udowodnili, że Pszemol nie ma
racji. Jednocześnie ubolewam, że znalazła się osoba, dla której kradzież
oprogramowania jest usprawiedliwiona. Jednak zdążyłem zauważyć, że jest to
osoba młoda, która mam nadzieję kiedyś dorośnie i przekona się ile kosztuje
ochrona własnej pracy i twórczości.

A oto wątek (skupowanie silnikow elektrycznych) z grupy
(pl.misc.elektronika), który był powodem powstania tego eksperymentu.

Jeszcze raz przepraszam i pozdrawiam wszystkich grupowiczów.

Jacek "Plumpi"