Re: Jaka płyta główna do P4?

Autor: John Bean (johnbean_at_mielonka.o2.pl)
Data: Mon 22 Sep 2003 - 14:47:34 MET DST

Użytkownik "Krzysztof" <amber_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> I wybrałem ASUS'a P4P800. W zasadzie te dwie płyty : Abit IS7-G i Asus
> P4P800 są porównywalne.
Dzięki bardzo za radę, wybiorę chyba Asusa P4P800 za 569zl. Zastanawiałem
się jeszcze nad wersją deluxe, ale ma dodatkowo złącze Fire Wire, za które
trzeba by zapłacić 150zl (wersja deluxe kosztuje 722).

Patrzyłem również na IC7, ale ona nie ma zintegrowanej karty sieciowej, a na
dodatek jest w opisie:
"uwaga: obecna wersja modelu IC7 nie ma wbudowanego kontrolera sieci LAN"
może ktoś to jaśniej wytłumaczyć?
no i jest o 100 zl drozsza

> pamięć - mam 400MHz TwinMosa (2x256MB) - może być choć jak Ciebie stać to
> kup szybszą pamięć 466Mhz będziesz miał większe pole do popisu przy
> "podkręcaniu" komputera
Dzieki, ale na razie nie myślę o podkręcaniu kompa, więc pozostane przy
400MHz. Może gdzieś za rok, kiedy nie będzie już taki szybki to go jakos
podkrece, ale wtedy pamieci 466MHz beda o wiele tańsze

> Mam nadzieje, że choć trochę pomogłem
Dzięki bardzo

> --
> Pozdrawiam