Re: Kłopoty z blaszakiem ?

Autor: red (red_int_at_USUN_TOgazeta.pl)
Data: Mon 22 Sep 2003 - 12:48:17 MET DST

> 1. Jaka standartowo jest temperatura pracy Pentium IV, w programie
> monitorującym po uruchomieniu windows temperatura ok. 42 stopni, przy
> uruchomieniu programu (gry, obróbka grafiki) temperatura wzrasta do ok. 62
> stopni - czy tak ma byc wydaje mi się, ze to trochę za dużo.

moze ZA duzo nie jest, ale jest duzo. intel gwarantuje 100% stabilna prace
bodajze do 76 stopni, ale majac taki procesor z pewnoscia martwilbym sie o
niego i zalatwil jakies lepsze chlodzenie, czy paste termoprzewodzaca.

> 2. Przy włączaniu zanim pojawi się ekran informujący o konfiguracji i
wersji
> BIOS-u, komp wyłącza się, zdarza się, że kilka razy - po kilkakrotnym
> wciśnięciu włącznika "załapuje" i w trakcie pracy jest w porządku.

ja cos takiego mialem gdy karta graficzna byla niedobrze wlozona - trzeba
bylo _poryrac_ wtyczka i wtedy dzialalo. ale tak naprawde to nie wiem co to
moze byc.

red