Jak wyłączyć logowanie do Nowella?

Autor: Marvin (usun_antyspam_magdziak_at_it.pl)
Data: Mon 22 Sep 2003 - 13:38:33 MET DST

Mam w pracy komputer, który chodzi non stop a z domu czasem steruję go za
pomoca PC Anywhere.

Wszystko działa fajnie dopóki się nie zawiesi, a jak zostawię na weekend
kilka zadań do wykonania to niestety rzadko doczeka poniedziałku bez zwisu.

Ponieważ w firmie mamy fajną centralkę telefoniczną dorobiłem prosty układ
podłączony pod telefon. Jak zadzwonię z domu na okreslony numer wewnętrzny w
firmie to komp dostaje reset.

No i fajnie. Ale po resecie pojawia się okno logowania do Nowela i koniec.
Trzeba wpisac hasło i kliknąć ok.

Próbowałem się tego logowania pozbyć. Próbowałem innego klienta, klienta
Microsoft Networks - nic to nie daje.

Ktos może wie jak się tego paskudztwa pozbyć? Jak wpisac hasło na stałe?

Marvin