Kłopoty z blaszakiem ?

Autor: toudee1_at_op.pl
Data: Mon 22 Sep 2003 - 07:54:48 MET DST

Hejka bez zbędnych wstępów kilka pytań do koleżeństwa :
1. Jaka standartowo jest temperatura pracy Pentium IV, w programie
monitorującym po uruchomieniu windows temperatura ok. 42 stopni, przy
uruchomieniu programu (gry, obróbka grafiki) temperatura wzrasta do ok. 62
stopni - czy tak ma byc wydaje mi się, ze to trochę za dużo.
2. Przy włączaniu zanim pojawi się ekran informujący o konfiguracji i wersji
BIOS-u, komp wyłącza się, zdarza się, że kilka razy - po kilkakrotnym
wciśnięciu włącznika "załapuje" i w trakcie pracy jest w porządku.
3. Zauważyłem, że BIOS rozpoznaje procesor wyświetlając częstotliwosć
taktowania 2,4 GHz jednak poniżej tej informacji wskazuje również, że taktowany
jest 1,2 GHz czy to wynika z tego, że włączona jest funkcja HT ?. Kilka razy
przy uruchamianiu i sprawdzaniu konfiguracji wykazywał niezgoność procesora z
ustawieniami BIOS-u - po wejściu do BIOS-u i (bez zmian) i zatwierdzeniu
istniejących ustawień uruchamiał sie bez problemu.

Konfiguracja Abit IC7, PIV 2,4 HT 800, Winfast FX 5600, 1GB DDR 400, Seagate
30GB + IBM 13GB, SB Live

Z góry dzięki za pomoc Darek.