Neostrada a USB

Autor: Dario (teqnix_at_wp.pl)
Data: Mon 22 Sep 2003 - 12:52:08 MET DST

witam,
niedawno zainstalowalem sobie na kompie neostrade.
problem w tym, ze nie dziala. tzn. od czasu do czasu dioda na pasku zadan
miga na zolto i w modemie rowniez miga (na zielono). modem probuje sie jakby
laczyc bo w statusie napisane jest wtedy initializing (connecting), ale nic
z tego nie wynika. za to komputer wywala mi od czasu do czasu po angielsku
komunikat, ktory mniej wiecej brzmi tak:
"niewystarczajaca przepustowosc - inne aplikacje okupuja w tej chwili
przepustowosc usb, zamknij inne aplikacje, usun inne urzadzenia usb, kliknij
dalej".
do kompa mam podlaczone na usb myszke i klawiature. z tym, ze wymienilem je
na ps'owe i to nic nie pomoglo. nic nie odinstalowywalem. moze oprocz
odlaczenia trzeba odinstalowac oprogramowanie do tych urzadzen?
po za tym nie rozumiem jednej rzeczy. jak kupuje neostrade to juz nie moge
miec innych urzadzen podlaczonych do kompa na usb bo modem sagema 'zzera'
cala przepustowosc? cos tu nie tak. a moze rozwiazaniem byloby kupno nowego,
lepszego, mocniejszego kontrolera usb? istnieje taka mozliwosc? sa takie
urzadzenia? a moze da rade na tym co mam? poradzcie co mam zrobic.
konsultanci w neostradzie gowno wiedza i proponuja umowienie montera, tylko
wtedy placi sie za to uwaga 400 zl!!! nie stac mnie na to :(

pozdrawiam
dario