Re: Neostrada a USB

Autor: T. (cashu_at_usun.mnie.wp.pl)
Data: Mon 22 Sep 2003 - 14:13:35 MET DST

Użytkownik Dario <teqnix_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bkmkfl$er$1_at_atlantis.news.tpi.pl...
> niedawno zainstalowalem sobie na kompie neostrade.
> problem w tym, ze nie dziala. tzn. od czasu do czasu dioda na pasku zadan
> miga na zolto i w modemie rowniez miga (na zielono). modem probuje sie
jakby
> laczyc bo w statusie napisane jest wtedy initializing (connecting), ale
nic
> z tego nie wynika. za to komputer wywala mi od czasu do czasu po angielsku
> komunikat, ktory mniej wiecej brzmi tak:
> "niewystarczajaca przepustowosc - inne aplikacje okupuja w tej chwili
> [...]
Pierwszy błąd: zgodziłeś się na modem USB. Wiadomo że to złom i że będą z
tym kłopoty. Przecież technologia USB była przestarzała w momencie jej
wprowadzania. Dodatkowo USB strasznie zamula kompa. Nie powinno się jej
stosować do czegokolwiek co wysyła więcej danych niż myszka czy klawiatura.
Zażądaj wymiany na wersję z RJ.
Drugi błąd oczekujesz że coś dostarczone przez tepse będzie działać....

T.