Re: Skąd ściągnąć nielegalnego WinXP ?

Autor: PesTYcyD (pestycyd_at_wp.pl)
Data: Mon 22 Sep 2003 - 11:42:07 MET DST

> To jest trochę inaczej.
> Im mniej cywilizowany kraj, tym więcej ludzi używa piratów.
> My niestety jesteśmy pod tym względem w dżungli.

Widzisz a ja uwazam, ze cywilizowany kraj to taki, w ktorym kazdego bedzie
stac na kupowanie orginalow. W wielu krajach Winzgroza kosztuje dniowke a
nawet i 1/2 dniowki. I jak widzisz kogos, kto powiedzmy sklada kompa za pare
groszy i musi kupic orginalnego windowsa, w cenie polowy komputera a co
dopieronp office, corel itp...?! I nie mow mi, ze sa alternatywy jak linux
czy cos tam, bo to smieszne. Wielu programow nie ma na linuxa. Albo
chociazby studentow polibudy, ktorzy musza uczyc sie autocada, co maja
zrobic, ktiedy oczywiscie jest autocad w szkole, tylko dopchanie sie do
kompa graniczy z cudem a i tak jak juz sie dostaniesz, to masz tylko 30
minut?? maja wydac 10 tys na program zeby sie uczyc go w domu ??!!