Re[2]: Skąd ściągnąć nielegalnego WinXP ?

Autor: Coroner (coroner_at_microtech.pl)
Data: Tue 23 Sep 2003 - 20:50:41 MET DST

Witaj PesTYcyD,

W Twoim liście datowanym 22 września 2003 (11:42:07) można przeczytać:

>Wielu programow nie ma na linuxa. Albo
> chociazby studentow polibudy, ktorzy musza uczyc sie autocada, co maja
> zrobic, ktiedy oczywiscie jest autocad w szkole, tylko dopchanie sie do
> kompa graniczy z cudem a i tak jak juz sie dostaniesz, to masz tylko 30
> minut?? maja wydac 10 tys na program zeby sie uczyc go w domu ??!!
Idzies do pana rektora/dziekana i skladasz formularz z prosba o
udostepnienie licencji dla studentow. Nie wiem, jak to wyglada na
innych politechnikach, ale na polibudzie slaskiej w Gliwicach mozesz
na czas studiow otrzymac licencje studencka na wiekszosc programow
komputerowych, w tym autocada (za darmo).

--
Pozdrowienia,
 Coroner                            mailto:coroner_at_microtech.pl