Radeon 9000 (Sapphire), BE6-II i XP: mieszanka wybuchowa.

Autor: Malgorzata Lewicka (saddie_at_hell.pl)
Data: Mon 22 Sep 2003 - 11:11:05 MET DST

   Witam i pomocy proszę...
   Otóż ponieważ stary geforce zaczął się psuć, postanowiłam do
swojego starocia (BE6-II, PIII_at_600, XP Pro) włożyć Radeona 9000
(Sapphire). Odinstalowałam sterowniki Nvidii, użyłam dla pewności
Nvidia File Removera, zrebootowałam, zaintstalowałam sterowniki
z płytki - i klops. Windows zamarzały przy wstawaniu. Odinstalowałam te
i spróbowałam innych, ze strony Sapphire; żadnych zmian. Spróbowałam
w końcu najnowszych Catalystów ze strony ATI, które zażądały ode mnie
DX 9.0b, zainstalowałam - jedyna zmiana jest taka, że XP zamiast
zamarzać resetują się z bluescreenem informującym o CONFIG_LIST_FAILED.
   Słowo co do ustawień: w komputerze jest jeszcze zabytkowy
SB16 ISA i sieciówka PCI; instalacja XP jest dość nowa i niezaśmiecona,
ma z miesiąc; w biosie ustawione są Fail-Safe defaults z tą różnicą,
że kontroler HPT366 jest wyłączony i ustawione jest poprawne taktowanie
procesora.
   Co mi jeszcze pozostaje oprócz reinstalacji Windows i/lub
zwrotu karty?

Saddie

--
     /\ /\    Małgorzata Lewicka                  --- saddie_at_hell.pl ---
     =^;^=                                        http://aravis.itpp.pl/