Re: Radeon 9000 (Sapphire), BE6-II i XP: rozwiazanie

Autor: Malgorzata Lewicka (saddie_at_hell.pl)
Data: Tue 23 Sep 2003 - 15:20:57 MET DST

> Otóż ponieważ stary geforce zaczął się psuć, postanowiłam do
> swojego starocia (BE6-II, PIII_at_600, XP Pro) włożyć Radeona 9000
> (Sapphire). Odinstalowałam sterowniki Nvidii, użyłam dla pewności
> Nvidia File Removera, zrebootowałam, zaintstalowałam sterowniki
> z płytki - i klops. [...]

   Wczoraj wieczorem udało mi się rozwiązać problem. Otóż poszło o to,
że - jak się okazało - AGP domyślnie chodziło w x1. Trzeba było
przestawić AGP Transfer Mode z Default na Fast, a ponieważ chipset BX
dopuszcza na szynie AGP tylko dzielniki 1/1 i 2/3 [1], konieczne okazało
się przestawienie FSB z 133 na 100. Po tym wszystkim wprawdzie mam
nagle 450, nie 600 MHz na procesorze, ale za to karta działa jak złoto. ;)

[1] Jeśli bredzę, proszę o wyrozumiałość; po raz pierwszy stykam się
z pecetologią zaawansowaną.

Saddie

--
     /\ /\    Małgorzata Lewicka                  --- saddie_at_hell.pl ---
     =^;^=                                        http://aravis.itpp.pl/