Re: Komp widzi mi tylko 128 GB z 200 GB dysku :(

Autor: KriSSo (krisso75_at_o2.pl)
Data: Mon 22 Sep 2003 - 10:58:48 MET DST

Cześć *Fantom*,

W artykule news:bkmdg8$rdl$1_at_nemesis.news.tpi.pl,
z adresu <szczukot_at_usunto.poczta.onet.pl> napisałe(a)ś:

> Ja akurat nie mam takiego problemu, bo te 200 gb mam podzielone na
> dwie partycje. No i na pierwszej 5 GB zrobilem system a potem dodalem
> ten wpis, i zrobilem druga partycje 195 GB.

Ahh, to w ten sposób. Ja ten dysk 160 GB też miałem zamiar podzielić na
partycje, ale nie wpadłem na to, że wystarczy go poprostu podzielić i nie
przejmować się tym, że instalator źle widzi dysk.
Mogłem poprostu podzielić, zrobić partycję podstawową 20 GB, zainstlować
windowsa, zmienić klucz i dopiero utworzyć partycję rozszerzoną i ją
sformatować, tak ??

--
Pozdrawiam,
KriSSo                          mailto:krisso75_at_o2.pl