Re: Komp widzi mi tylko 128 GB z 200 GB dysku :(

Autor: KriSSo (krisso75_at_o2.pl)
Data: Mon 22 Sep 2003 - 10:45:22 MET DST

Cześć *Fantom*,

W artykule news:bkm8i4$970$1_at_nemesis.news.tpi.pl,
z adresu <szczukot_at_usunto.poczta.onet.pl> napisałe(a)ś:

> Dzieki. Juz widzi :)

Ale zaraz... momencik, bo miałem ten sam problem.
TO ma sens, jeśli dysk powyżej 137 GB jest jako drugi dysk.
Tzn nie wiem jak to zrobić.
Jeśli dysk powyżej 137 GB jest tylko jeden, to jak go sformatować na te 200
GB, by zainstlować windowsa. Przecież instalotor xp czy 2k przy instalacji
sformatuje go jedynie na 137 GB.

Ja mam 2 dyski - 80 GB i 160 GB.
Musiałem zrobić tak. Jako pierwszy dysk i ten, na którym będzie system
musiałem dać 80 GB. Na nim zainstalowałem windowsa, dopiero wtedy zmieniłem
klucz w rejestrze. Dopiero wtedy windows dobrze rozpoznał pojemność drugiego
dysku i mogłem przystąpić do formatowania.

Jak to rozwiązać inaczej ?

--
Pozdrawiam,
KriSSo                          mailto:krisso75_at_o2.pl