Re: rozwalona partycja po PM 7.0

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Mon 22 Sep 2003 - 09:02:51 MET DST

Użytkownik "Virtuozik" <piszn_at_adres.wstopce.pl> napisał w wiadomości

> Druga sprawa to co moglo byc przyczyna takiego zachowania?... czy
mialem
> czekac jeszcze nastepne 5 godzin? ;>.... moze zaszkodzilo mu to ze
tamta
> partycja byla prawie pelna (moze nie mial gdzie , miala 3 pliki po
4GB?...
> Uszkodzony dysk?... Sam juz nie wiem...

Ej ej ej piliki o objetosci 4 GB na FAT32? przeciez to nie mozliwe, bo
pliki na FAT32 moga miec max 2 GB. Mogl tak dlugo przenosic, zwlaszcza,
ze to nie zgodne ze standardem. Wlacz PM, zobacz czy zobaczy ta
partycje, jak zobaczy to po pierwsze convert na NTFS, potem dokoncz to
co zaczales i zgraj dane, potem format i powinno byc ok.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Przylacz sie do gry :-)