Re: rozwalona partycja po PM 7.0

Autor: Virtuozik (piszn_at_adres.wstopce.pl)
Data: Mon 22 Sep 2003 - 09:47:46 MET DST

Użytkownik "BQB" <adres_at_anty.spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
> Ej ej ej piliki o objetosci 4 GB na FAT32? przeciez to nie mozliwe, bo
> pliki na FAT32 moga miec max 2 GB. Mogl tak dlugo przenosic, zwlaszcza,
> ze to nie zgodne ze standardem.

No wlasnie ... tak nie do konca bylem pewien czy max na fat32 to 2GB czy
4GB. Te 4GB pliki to zgrywane z kamery AVI, po zgraniu, system normalnie je
odtwarzal... hm... sam juz nie wiem teraz. Skoro sam system takie pliki
przyjal, uznalem ze nie ma problemu....

> Wlacz PM, zobacz czy zobaczy ta
> partycje, jak zobaczy to po pierwsze convert na NTFS, potem dokoncz to
> co zaczales i zgraj dane, potem format i powinno byc ok.

PM widzi ta partycje, ale nic nie mozna z nia zrobic poza delete, info i cos
tam jeszcze, nie pamietam, na pewno nie jest dostapna funkcja convert, czy
np undelete (bo wiem ze w PM 7.0 tez taka istnieje)

Ok na razie sciagam easyrecovery pro 6.0 zobaczymy czy cos poradzi na to..

Pozdrowka

--
Po prostu Virtuozik
e-mail: rosyl_at_icpnet.pl