Re: Zasilacze Deer

Autor: Santana (santana2_at_op.pl)
Data: Sun 21 Sep 2003 - 19:30:27 MET DST

Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukaszekled_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Santana dnia 2003-09-21 stwierdził(-a):

> 190 zł to tylko 80 wiecej. A byłbym bardziej spokojny. Jeżeli nie masz
> kasy to możesz kupić Chiefteca albo Enlighta 300W. Zależy jaki sprzęt
> masz.

Kwestia nie w braku kasy, tylko w tym żeby ją mądrze wydać. Dlatego staram
się zasięgnąć opinii użytkowników. Jeśli dojdę do wniosku że trza kupić
Chieftec'a to tak uczynię choć uważam że cena jest mocno zawyżona. Nie są to
w końcu jakieś nowatorskie, niepowtarzalne konstrukcje, tylko normalne
zasilacze choć zapewne solidniej wykonane z zastosowaniem elementów lepszej
jakości. Tak czy tak żadne czary.
Mój sprzęt bez sensacji. Zmieniam Athlona z 1Ghz na 2 Ghz, i grafikę Radeona
7000 na 9100. Poza tym standard. Barracuda 40 giga, nagrywarka TEAC'a itd.
Żadnych specjalnych wymagań. Stwierdziłem że mój stary zasilacz 235W nie
uciągnie i szukam nowego.
Pozdrawiam