Re: GA-7VT600 i taktowanie

Autor: marszun (marszun_at_f2virt.onet.pl)
Data: Sun 21 Sep 2003 - 14:02:25 MET DST

> Obecnie wszystkie płyty mają możliwość asynchronicznego taktowania pamięci.
Moja jakos niezabardzo, w windowsowym programie do zmiany fsb
moge sobie ustawic liniowo lub przez dzielnik, asynchronicznego nie ma
mimo ze jest w helpie od programu (program jest z plytki ze sterownikami)

> A skąd te informacje.
Stad ze zmieniajac w biosie czy to ww programem ladnie mam pokazane
ile bedzie wynosic taktowanie dram agp i pci o czym wspominalem w poprzednim
poscie, dodatkowo w biosie nie moge ustawic wiecej niz 165...

> Pzry magistrali systemowej równej 166 MHz AGP jest
> taktowane 66 MHz a PCI 33 MHz.
Tak, jest rowne tyle ile piszesz, tylko ze w wypadku jak fsb mam ustawione
na 100, 133, 166, 200 mhz , tyle ze w biosie nie ustawie wiecej niz 165 o czym
juz wspominalem, a przy tylu mi komp nie startuje bo karta nie wyrabia...
programem jak ustawie na 166 to mam zwiech, a po resecie jest 133

--
marszun