Re: Zna ktos WWW ze schematami i opisami we/wy kompow(gniazdozasilacza do laptopa) ?

Autor: j_a_r_o_at_interia.pl
Data: Sun 21 Sep 2003 - 13:58:21 MET DST

> W moim Dellu XPi 100SD wykorzystane są tylko 2 z 3 pinów:
> środkowy górny (oznaczony 1) jest masą, a lewy dolny (patrząc
> na wtyczkę; prawy dolny patrząc na gniazdko) to +18.5 V
> 3.5 A max.

Dzieki serdeczne !!Wlasnie o to chodzilo!
Nie wiesz czy mozna mu podac 20V ? Mam taki uniwersalny zasilacz o tym
napieciu do laptopow. Dziala na nim obecine GERICOM P4 1,6 a jest na 19V (tak
przynajmniej pisze na tabliczce znamionowej z tylu laptopa)

Ten Dell tez jest 18.5 V . Moge go spalic podajac napiecie 20V?