Odp: testy kamerek do peceta?

Autor: Piotrek (plonk_at_poczta.onet.pl.nospam.pl)
Data: Sun 21 Sep 2003 - 04:09:47 MET DST

> Miałem okazję pobawić się ostatnio Creative WebCam NX i - mimo że
> jest to Creative - polecam. Obraz całkiem ładny, znacznie lepszy niż
> w starszych kamerkach. No i cena niezbyt wysoka.

a ja miedzyczasie znalazlem cos takiego (zapytalem tez na
pl.comp.multimedia)
WYNALAZEK: Kamera cyfrowa + Aparat cyfrowy + Kamera komputerowa

w porownaniu do innych kamer parametry ma dosc interesujace, jedynie marka
jakas taka malo znana, moze to cos podobnego do media tech, ale fotki
wygladaja przyzwoicie, uzywal ktos tego??