Re: jakie glosniki 2, 2.1?

Autor: Mr.FX (mrfx_at_spamcut.clan.pl)
Data: Sat 20 Sep 2003 - 20:18:15 MET DST

[...]
> najtansze - pozyczylem sobie jakies takie tanie na probe i jakosc dzwieku
> jest znacznie gorsza nawet od tych chrypiących z Amatorem). Oczywiscie
> chcialbym wydac jak najmniej na to, nie wiecej niz 100-200 zł - co byscie
> polecali?

Za ta cene to raczej kupisz conajwyzej sluchawki. Ewentualnie jak
sie postarasz to mozesz trafic jakas okazje na Allegro - jakies tanie
nieduze, uzywane monitorki do podpiecia do tego 'Amatora'.
A najlepiej to chyba bys zrobil, jakbys wymienil po prostu same te
chrypiace glosniki w kolumnach, albo sie wstrzymal i dozbieral ciut
wiecej. Ja tez nie jestem audiofilem, ale nie wyobrazam sobie sluchac
mp3 na komputerowych bzyczkach, nawet i tych lepszych Creativa
z tymi pseudosubami, plastikowymi satelitami, itd.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]