Re: jakie glosniki 2, 2.1?

Autor: fss (fss_at_o3.pl)
Data: Sun 21 Sep 2003 - 09:17:28 MET DST

Użytkownik "Speedy" <speedy_at_2a.pl> napisał w wiadomości
 Mam pytanie co sie
> bardziej opłaca, dokupic nowe kolumny do Amatora czy wywalic go w ogole i
> kupic jakies głosniki typowo komputerowe (tylko pewnie trzeba by no nie te
> najtansze - pozyczylem sobie jakies takie tanie na probe i jakosc dzwieku
> jest znacznie gorsza nawet od tych chrypiących z Amatorem). Oczywiscie
> chcialbym wydac jak najmniej na to, nie wiecej niz 100-200 zł - co byscie
> polecali?

Ostatnio stanąłem przed podobnym problemem. Po długim rozważaniu oglądaniu i
analizie sprzetu dostępnego na rynku mogę polecić Creative Inspire T2900
2.1.
W zadnym razie nie są to "bzyczki" (choć te tanie modele rzeczywiście są do
kitu).
Satelity dwudrożne precyzyjnie wykonane, elementy aluminium dla ozdoby,
subwoofer DREWNIANY końcówki pozłacane, jakość dźwięku bardzo dobra, pilot
przewodowy sterujący poziomem natężenia dźwięku i basów. Do zintegrowanej
karty idealne głośniki. Kosztują niestety ok 320zł ale warto. Jeżeli tyle
nie masz to jeszcze poczekaj, dozbieraj a nie kupuj tandety za 100zł bo
wtedy będą to naprawdę "bzyczki".