jakie glosniki 2, 2.1?

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Sat 20 Sep 2003 - 19:35:01 MET DST

Hej
Nie jestem zadnym audiofilem, do sluchania muzyki z mp3 czy filmow wystarcza
mi wbudowana karta dzwiekowa AC97 (VIA). Tyle ze wykorzystuje do niej, w
charakterze zewnetrznego wzmacniacza, takie stare radio Amator 2 Stereo (z
kolumnami 2x20W), podłączone przez Line Out. Od niedawna te kolumny zaczely
mi tak chrypiec (warczec) przy niskich tonach. No i nic dziwnego, pewnie
mają juz z 15-20 lat (jak nie wiecej :) zajrzalem do nich, kiedys
najwidoczniej tam byla jakas taka wykladzina z gąbki, no to juz jest w
proszku :) doslownie) tyle ze no trzeba cos z tym zrobic. Mam pytanie co sie
bardziej opłaca, dokupic nowe kolumny do Amatora czy wywalic go w ogole i
kupic jakies głosniki typowo komputerowe (tylko pewnie trzeba by no nie te
najtansze - pozyczylem sobie jakies takie tanie na probe i jakosc dzwieku
jest znacznie gorsza nawet od tych chrypiących z Amatorem). Oczywiscie
chcialbym wydac jak najmniej na to, nie wiecej niz 100-200 zł - co byscie
polecali?

--
Pozdrovionka
Speedy