Re: ati i napisy w filmach

Autor: Anshar (anshar_at_USUN-TO.lexx.eu.org)
Data: Sat 20 Sep 2003 - 19:43:20 MET DST

Wojtek <w.zuchowski_at_wytnij.to.z.adresu.acn.waw.pl> wrote:

> Mam proste pytanie do posiadaczy radeonow. Wlasnie sie przesiadlem z
> geforce'a na radeona 9800 i probuje wykorzystac wyjscie tv. Chodzi mi o
> dwa playery allplayer i subedit. Czy komus udalo sie uzyskac w nich
> sensowne napisy na windows xp? Subedit nie wyswietla przezroczystych
> napisow, wyswietla zawsze napisy na czarnym tle. a allplayer wyswietla je
> co prawda przezroczyste ale za to przy zmianie napisow 'mrugaja'. Przy
> trybie nakladki w ogole nie ma napisow wiec narazie ustawilem opcje 'To
> samo na wszystkich'...

W sumie nie wiem co robisz zle, ja zwyczajnie odpalam subedita, czy
jakikolwiek inny program z napisami (wieloma sie bawilem) i na wszystkich
uzyskalem bez problemu napisy przezroczyste i normalne na Radeonie. Ogladam
tak ze ustawiam na kompie 1024x768, to samo na wyjsciu TV i 50Hz, w ogole
nie macam nakladek overlay itp.

--
Anshar
GG: 1645701 <> ICQ: 1480964