Re: ati i napisy w filmach

Autor: _Wojtek_ (w.zuchowski_at_wytnij.to.z.adresu.acn.waw.pl)
Data: Sat 20 Sep 2003 - 20:26:34 MET DST

> W sumie nie wiem co robisz zle, ja zwyczajnie odpalam subedita, czy
> jakikolwiek inny program z napisami (wieloma sie bawilem) i na wszystkich
> uzyskalem bez problemu napisy przezroczyste i normalne na Radeonie.
Ogladam
> tak ze ustawiam na kompie 1024x768, to samo na wyjsciu TV i 50Hz, w ogole
> nie macam nakladek overlay itp.

dzieki, tez juz mam dobrze, okazalo sie ze po wymianie kart i zainstalowaniu
najnowszych catalystow, musialem jeszcze przeinstalowac directx'a, bo nie
tylko napisy sie chrzanily ale tez np. 3dmark01 pisal ze karcie brakuje
kilku niezbednych opcji. przeinstalowanie directx uleczylo wszystkie
problemy...