Re: nowy komputer

Autor: kaviter (kaviter_at_osowa.3miasto.net)
Data: Sat 20 Sep 2003 - 19:53:15 MET DST

PiotrO wrote:

> AMD Athlon XP 2,8GHz na płycie AsRock K758XE (chipset SiS748 <- niestety > nie
> wiem jakie sa roznice pomiedzy roznymi)

hmm jezli w ogole mowimy o dobrej, wydajnej i stabilnej platformie to
zapomnij przede wszystkim o AMD, poza tym plyta glowna to najwazniejszy
podzespol komputera, nie kupuj zadnego scierwa, lepiej kupic lepsza
plyte a gorszy procesor, szczegolnie ze masz niewygorowane wymagania,
przyzwoita plyte glowna mozna teraz kupic za relatywnie niewielkie
pieniadze, np nowoczesny abit IS-7E kosztuje okolo 380 zeta, ostatnio
skladalem do pracy 2 kompy na tej plycie i jestem bardzo zadowolony,
kompy sluza min do obrabiania podkladow geodezyjnych, czyli wlasnie
intensywne obliczenia trwajace po kilkadziesiat godzin

poz.

http://www.pioneer-hifi.prv.pl
UIN: 58823591
mailto:kaviter_at_osowa.3miasto.net