Re: nowy komputer

Autor: robinspl (robinspl_at_wp.pl)
Data: Sun 21 Sep 2003 - 13:33:08 MET DST

> nie
> >

> hmm jezli w ogole mowimy o dobrej, wydajnej i stabilnej platformie to
> zapomnij przede wszystkim o AMD

co ty koles :-)))) myslalem ze ci co mysla ze jedyna i sluszna platworma do
pracy to INTEL to juz wymarli :-)))) sam tak myslalem ale czas bylo
zweryfikowac swoje poglady i przesiadka na AMD stala sie faktem i jakos nic
mi sie nie psuje i nie wiesza!!!! a zyskalem tyle ze zamiast kupowac za
drogi i wolniejszy sprzet (wzgledy finansowe) oparty na intelu kupilem za
polowe ceny a o wiele szybszy i niczym nie odbiegajacy zestaw AMD VIA ....
teraz mam fajnego i szybkiego kompa a to co mi zostalo wystarczy jeszcze na
grafike bo moja jest jeszcze z ery celeronow 400 wiec juz malo co na niej
smiga ....

, poza tym plyta glowna to najwazniejszy
> podzespol komputera, nie kupuj zadnego scierwa, lepiej kupic lepsza
> plyte a gorszy procesor, szczegolnie ze masz niewygorowane wymagania,
> przyzwoita plyte glowna mozna teraz kupic za relatywnie niewielkie
> pieniadze, np nowoczesny abit IS-7E kosztuje okolo 380 zeta,

100% racji :-)

 ostatnio
> skladalem do pracy 2 kompy na tej plycie i jestem bardzo zadowolony,
> kompy sluza min do obrabiania podkladow geodezyjnych, czyli wlasnie
> intensywne obliczenia trwajace po kilkadziesiat godzin

podsumowujac to gdyby autor watku zdecydowal sie na zestaw oparty na p4 w
granicach 2,8 zegara to juz brakuje mu na plyte i pamieci bo cena takiego
proca jest raczej malo normalna a pakowanie sie w celerona jest mijaniem sie
z celem ( ze wzgledu na wydajnosc) aczkolwiek do domu celeron wystarcza
...............tylko po co przeplacac skoro mozna miec za to samo a lepsze
!!!!!

robert