Komputar sam się włączył.

Autor: MaTT (matt44b_at_wp.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 23:50:35 MET DST

Witam,
    Miałem ostatnio dziwny przypadek. Już chciałem dzwonić do egzorcysty,
ale jeszcze się na jakiś czas powstrzymam. Może ktoś z grupowiczów mi to
wyjaśni.
Problem jest taki:
Jest wcześnie rano i jestem sam w domu.... śpię sobie smacznie, a tu nagle
włączył mi się komp. Obudziłem się naturalnie, ponieaż wyżej wymieniona kupa
złomu znajdowała się jakies 40 cm od mojej głowy. Wykluczyłem już
praktycznie wszystkie znane mi możliwości uruchomienia się sprzętu. Nie
byłem pijany ani naćpany.
Zasilacz to Logic ATX 250 W
płyta to A-TREND ATC-6220 na INTEL`u BX 440
Płyta ta posiada funkcję Wake-On-Lan, która jednak była na 100% wyłączona
oraz funkcję budzenia z klawiatury poprzez wpisanie hasła.
Czy ktoś może wie, jakim cudem komputer mógł się uruchomić sam. Dodam, że
wogóle nie korzystam z przycisku POWER na obudowie, ponieważ uruchamiam go
poprzez wpisanie hasła.
MaTT