Re: Komputar sam się włączył.

Autor: Jacek (ja_at_hotmail.com)
Data: Sat 20 Sep 2003 - 19:51:09 MET DST

> Jest wcześnie rano i jestem sam w domu.... śpie sobie smacznie, a tu
> nagle wlączyl mi sie komp.

hejka

mam niestety to samo. komp wlacza mi sie "sam"
przy kazdorazowym zaniku napiecia w sieci.
oczywiscie oznacza to ni mniej, ni wiecej tylko
sfakany zasilacz (cedegen 300).
ale najwiekszy szok przezylem dwa miesiace temu
na wakacjach (jeszcze nie wiedzialem o tym "autorunie")
kiedy, wyjechawszy na wakacje na drugi koniec polski
(oczywiscie kompa wylaczylem, chata pusta)
znajoma u ktorej sie zatrzymalem pyta mnie
dlaczego mnie widzi na 'gadu' :))))
za chwile zazartowala, ze wlasnie dostala ode mnie
wiadomosc :)))))))))), na co ja malo nie dostalem ataku :>

pozdrowka

jacko