Re: 2 dyski twarde

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 23:47:40 MET DST

Hej

Użytkownik "kordel" <kordel60_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Mam 2 dyski twarde, nagrywarkę i DVD. Podłączam do jednej taśmy 1 dysk i
> nagrywarkę, a do drugiej DVD i drugi dysk. Bios nie widzi w tedy żadnego z
> dysków. Gdy dyski podłączę do jednej taśmy wszystko jest w porządku. Nie
da
> się zrobić by dyski były podłączone do oddzielnych taśm i wszystko było w
> porządku?

Moze napisz cos wiecej, jaka plyta, jaki bios...?
Zakladam ze prawidlowo ustawiasz swoje wszystkie dyski i CD-ki na
master/slave...?
Tak z milion lat temu :) mialem podobne problemy z AMD K6-2 300 czy 350,
płyta FIC-503+, z podlączeniem 2 HDD, nagrywarki i CD. Pamietam ze byly
konfiguracje w ktorych to nie chcialo dzialac, ale zdaje mi sie ze bios
widzial dyski tylko system sie nie ładowal. W koncu jakos to poszlo a po
aktualizacji biosu problem w ogole ustąpil.

Pozdrovionka
Speedy