[OT] To ja odchodze :)

Autor: TJD (tjd_at_klub.chip.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 22:13:44 MET DST

Żegnam Was wszystkich i dziękuję za interesujące dyskusje.
Odchodzę z tej grupy bo mam już dość zniżania się do poziomu średnio
rozgarniętego gimnazjalisty, dla którego najważniejsza jest temperatura
proca/dysku/chipsetu/gpu... etc. oraz dyskusje nad wyższością Intela nad
AMD, Seagate nad Caviarem bądź odwrotnie ...etc. Ja już mam gdzieś
sprzeczanie się o to co jest najwydajniejsze - to kosztuje za dużo czasu.
pl.comp.pecet to od pewnego czasu siedlisko dresiarzy i innych skateów,
którym babcie kupiły nowe komputery.

pozdrawiam
TJD