Re: [OT] To ja odchodze :)

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 23:05:41 MET DST

> Żegnam Was wszystkich i dziękuję za interesujące dyskusje.
> Odchodzę z tej grupy bo mam już dość zniżania się do poziomu średnio
> rozgarniętego gimnazjalisty, dla którego najważniejsza jest temperatura
> proca/dysku/chipsetu/gpu... etc. oraz dyskusje nad wyższością Intela nad
> AMD, Seagate nad Caviarem bądź odwrotnie ...etc. Ja już mam gdzieś
> sprzeczanie się o to co jest najwydajniejsze - to kosztuje za dużo czasu.
> pl.comp.pecet to od pewnego czasu siedlisko dresiarzy i innych skateów,
> którym babcie kupiły nowe komputery.

To jakas prowokacja czy co ?:) jezeli mi sie nie podoba naglowek postu to go
nie czytam ... a nie siedze na tej grupie dlatego, ze ktos mi kaze tylko po
to zeby pomagac ludziom i przy okazji dowiedziec sie czegos ciekawego.
Siedzenie na grupach to cos jak praca nauczyciela:))) Do szkoly przychodza
rozni ludzie: jedni bo chca sie czegos nauczyc a inni zeby zrobic zadyme
albo zeby posprzeczac sie ...
Jak sama nazwa wskazuje jest do grupa dyskusyjna ... jedni maja racje, inni
nie ... zadaniem osob pilnujacych porzadku na grupie jest hamowanie dyskusji
jezeli zbacza z tematu ...
Czasami jest tak, ze duza grupa nowych userow wpada nagle na grupe i zaczyna
zalewac lamerstwem:) ... jest to zjawisko okresowe i wypada wlasnie na okres
od lipca do wrzesnia kiedy to stali bywalcy wyjezdzaja na wakacje a nowi
dostaja komputery ...